LG DSN7CY zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG DSN7CY zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Dries 05-10-2020

Prima geluid in mooie verpakking

Geschreven voor: LG DSN7CY zwart

Deze soundbar was een grote verbetering op de interne speakers van mijn LG Smart-TV. Het geluid is nu veel rijker en dieper dan ervoor. De ingebouwde woofers zijn klein en geven geen groot merkbaar verschil. Ideaal zou hij gecombineerd worden met de bijhorende woofer. Hij is heel makkelijk in installatie; kabel insteken of verbinden met bluetooth en hij is klaar voor gebruik. Bij het gebruik van de optische kabel verdwijnt het geluid wel bij heel zachte tonen. Dit gebeurd niet hij bluetooth of HDMI ARC. Het design is mooi en minimalistisch en de bouwkwaliteit voelt stevig aan.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Bruikbaarheid

Minpunten

• Geluid hapert bij optische kabel en zachte tonen
  • Geen WiFi

Bianca Hitz 29-09-2020

Mooi geluid

Geschreven voor: LG DSN7CY zwart

Super mooie soundbar met mooi geluid. Eerst dacht ik, ohjee wat zal dat weer een klus worden om te installeren, maar eigenlijk is het plug en play! Het is een mooie aanvulling op onze smart tv, alleen mis ik de optie om via Wi-fi muziek af te spelen. Ik moet dat nu altijd via televiesie doen, omdat met bluetooth de verbinding altijd minder goed is. Het formaat van de subwoofer is wel echt fijn. Deze is niet zo breed dus past al gauw op iedere televisiekast.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Plug en play

Minpunten

• Geen Wi-fi

Lecramtenroc 09-09-2022

Altijd jammer dat mensen als minpunt opgeven dat er geen Wi-Fi op zit.
Dat weet je al bij aankoop dus als dat zo belangrijk is had dan een heos of sonos gekocht.......maar kosten weer 2x zoveel(gek he)